.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرماندار چالوس خبر داد
مشارکت ۱۰۰ درصدی ‌چالوسی‌ها در انتخابات/ اسامی منتخبان شورای شهر
محمد‌ناصر زندی اظهار کرد: تعداد واجدین شرایط رأی دادن در چالوس ۸۰ هزار نفر بودند و مشارکت ۸۱ هزار و ۸۶۵ نفری را در این دور از انتخابات شاهد بودیم.

شمال نیوز: فرماندار چالوس از ثبت رکورد مشارکت بالای ۱۰۰ درصدی مردم این شهرستان در انتخابات روز گذشته خبر داد.

  به گزارش شمال نیوز، محمد ناصر زندی، با بیان اینکه ثبت مشارکت بالای ۱۰۰ درصدی در انتخابات روز گذشته تحسین برانگیز است، افزود: این برای نخستین‌بار است که در تاریخ شهرستان چالوس چنین رکوردی در مشارکت به ثبت رسید.

وی با بیان اینکه تعداد برگه‌های آرای صحیح در این شهرستان ۷۸ هزار و ۷۶۵ برگ بود، اظهار کرد: در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری نیز ۵۳ هزار و ۲۰۹ نفر به حسن روحانی رأی دادند.

این مسؤول خاطر‌نشان کرد: ابراهیم رئیسی نیز در شهرستان چالوس ۲۴ هزار و ۱۷۷ رأی، میرسلیم یک‌هزار و هشت رأی و هاشمی‌طبا نیز ۳۷۱ رأی را در انتخابات ریاست جمهوری توسط مردم چالوس کسب کردند.

زندی با اشاره به اینکه بیش از 4 هزار نفر در چالوس مجری انتخابات بودند، بیان کرد: هیچ مشکل امنیتی در روند برگزاری انتخابات چالوس نداشتیم و تأمین امنیت با تعامل دستگاه قضایی، نیروی انتظامی، سپاه پاسداران با هیأت‌های اجرایی و نظارت محقق شد.

وی با اشاره به برگزاری پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاها در شهرستان چالوس، خاطرنشان کرد: جعفر کیالاشکی با 8 هزار و ۷۶ رأی، مسعود یعقوبی با 5 هزار و ۳۸۷ رأی، سعید رضوی‌نیا با 5 هزار و ۱۱۹ رأی، مهدی ردایی با 5 هزار و دو رأی، کاظم پولادی با 4 هزار و ۹۶۷ رأی، صابر سام‌دلیری با 4 هزار و ۶۴۲ رأی و مسعود زندی با 4 هزار و ۱۲۵ رأی نفرات اول تا هفتم این دور از انتخابات شورای اسلامی شهر چالوس را به‌خود اختصاص دادند.

فرماندار چالوس در مورد برگزیده‌شدگان شوراهای اسلامی شهر هچیرود نیز بیان کرد: در شهر هچیرود امیر رودگرنژاد با 3 هزار و ۵۳۶ رأی، حسن غرایاق‌زندی با 2 هزار و ۹۵۷ رأی، احمد بیگلریان با 2 هزار و ۹۵۴ رأی، نظر‌علی فقیه عبداللهی با 2 هزار و ۶۴۹ رأی و مهدی طالبی با 2 هزار و ۲۵۶ رأی به‌عنوان اعضای شورای اسلامی شهر هچیرود انتخاب شدند.

این مسؤول با اشاره به اینکه در شهر مرزن‌آباد نیز پنج نفر به‌عنوان اعضای شورای اسلامی شهر برگزیده شدند، افزود: در شهر مرزن‌آباد نیز کوروش رزمجو با یک‌هزار و ۷۵۷ رأی، محمد‌علی مقیم تیرگر با یک‌هزار و ۱۹۶ رأی، سید‌عبدالله حسینی باندری با یک‌هزار و ۱۴۹ رأی، هادی ردایی با یک‌هزار و ۳۴ رأی و محمد ردایی با ۹۵۶ رأی به‌عنوان پنج‌ عضو شورای اسلامی شهر مرزن‌آباد انتخاب شدند.

زندی با اشاره به انتخابات شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان چالوس نیز بیان کرد: در بخش مرکزی چالوس انتخابات شوراهای روستا در ۳۳ روستا برگزار شد که در دو روستا شورای پنج‌نفره انتخاب شد و بقیه نیز برای هر روستا سه عضو برای شورا انتخاب شدند.

وی در پایان برای افرادی که به این نتایج اعتراضی دارند نیز گفت: کسانی که به نتایج انتخابات اعتراضی دارند می‌توانند ظرف دو روز با مراجعه به فرمانداری چالوس مراتب اعتراض خود را اعلام کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.819 seconds.